tisdag 9 oktober 2012

Och dem nominerade är...

... Christine Henriksson, Hästskötare för Axel Olin, fyrspannskusk. Jodå, så är det! Nu ska ni höra någonting som jag vill tala om.. Jag, alltså JAG en helt vanlig människa ska sitta i blå hallen i Stockholm i fin klänning, äta trerätters middag tillsammans med drottningen och alla stora ryttare för att få uppleva jubileumsgala då ridsportsförbundet fyller 100 år i år, och ryttargalan på samma gång! Helt sjukt! Den fantastiska människan Lotta Pålsson har tagis sig tid och engagerat sig i att nominera mugg som årets Hästskötare, och därför har jag fått den stora äran att få tillbringa denna kvällen i Stockholm med alla andra hästmänniskor! Ett stort och innerligt tack till Lotta!!! Det ska verkligen bli HUR kul som helst!! Men vad ska jag ha på mig!? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar