söndag 7 oktober 2012

Kampen mot klockan.

Återigen kommer jag på rätt som det är att det var ett par dagar sedan det skrevs i bloggen! Tiden och dagarna bara rinner iväg och ingenting blir gjort...
Vad har jag då gjort på sista tiden!?

Måndag: skulle till Malmö med Carolin, men det blev ändrade planer, så jag åkte till Ängelholm och hjälpte axel med hästarna istället.
På vägen hem hämtade jag fabian i stan.

Tisdag: lämna Fabian på dagis, fixade hemma, hämtade honom på dagis igen, åkte till Carolin och Maggie för fika och hämta saker.

Onsdag: lämna Fabian på dagis, Therese hämta, så jag åkte med mamma och pappa först till flädie sen till leksaks och hundaffären och sist till maxi i lödde.

Torsdag: Kristianstad

Fredag: Kristianstad. Karolina och Peter Swärdh kom för att äta sushi med oss på kvällen.

Lördag: axel är på flyinge och Ida jobba, så jag hade hand om stall och hästar själv.
På kvällen gick jag till Wiveca och åt middag och kollade på körslaget.

Söndag (idag): axel och Ida iväg. Jag hemma själv med stall och hästar. Men idag har det varit stubbarace så folk har här varit!

Imorgon lämnar jag Kristianstad och åker tillbaka till Billeberga igen! För att förhoppningsvis få fiskpinnar och spenat till middag :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar