tisdag 1 januari 2013

2013

Då ska man alltså börja lära sig skriva 2013 nu då!
Min sista dag på 2012 tillbringade jag större delen på Bollerup. Hästarna skulle få mat och mockat, och jag tjäna lite pengar!
Det blev bullfrukost i kostallet, sen en tur till Tomelilla med Johanna. Efter dagens slut körde jag till Billeberga där familj och släkt väntade. Laxsnittar, toast och skagen, hummersoppa, kalvfile och creambrule stod på menyn. 1 flaska Asti 4,5,6,7,8...glas vin och en halv flaska champagne firade jag med inför det nya året!
Idag har det blivit en liiite mer stillsam dag. Sovmorgon, långfrukost med släkten, onepiece party och städning av rummet.
Nu laddar jag upp ny energi denna veckan för att nästa vecka börja min första dag av 2 veckor på dagis i härslöv.

God fortsättning!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar