måndag 21 januari 2013

Beslut.

Hela livet består av beslut! Beslut av olika saker som dyker upp dag för dag.
I helgen tog jag ett beslut som kunde ha förändrat mitt liv. Börja hos Douglas eller inte?!
Beslutet blev: inte!
Man säger att man ska gå efter magkänslan. Min mage sa att den inte ville vara ute och bo i lastbil 40 veckor om året. Följdfrågan är ju nu: borde jag ens inte ha provat på det?
- jo, det borde jag kanske. Men just nu kändes det bäst att jag hoppade över erbjudandet.
Jag har länge sagt att jag inte skulle fortsätta som hästskötare när jag slutat hos axel. Nu får det bli så.
Jag ska hitta mig ett "vanligt jobb". Hästarna finns alltid kvar i Kristianstad om jag skulle behöva dem! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar