måndag 14 januari 2013

Nyårslöfte!!!

Jag brukar inte ha nyårslöfte! Har aldrig riktigt varit min grej det där. Många har att dem ska bli mer hälsosamma, börja träna mer, och gå ner i vikt! Nu är JAG en av dem!!!
Av någon helt oförklarlig anledning ställde jag mig på vågen nu ikväll och fick en smärre chock!! Där stod jag i bara underkläder, i badrummet, på vågen, helt ensam och fick svart på vitt att jag väger nästan 10 kilo MER än vad jag gjort tidigare!! VA?! Var tusan kom dem ifrån? I vilket fall som hela så är dessa kilo oinbjudna gäster i just den här kroppen och kommer inte få stanna länge på det här kalaset! Nix!, nu får det bli ändring!! Fram med gympaskorna (var är nu dem då, och när använde jag dem senast?) och lyft på benen! För mitt nyårslöfte är att ge bort dem här extra kilona till någon mer behövlig!


- Gud! Om du inte kan göra mig smal, kan du väl åtminstone göra mina vänner feta? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar