söndag 29 mars 2015

När man får oväntat besök.

Fredagsfika och löshoppning i fredags. En bra fredag alltså. Vad jag inte visste va att den skulle bli ännu bättre. När jag höll på att ta in hästarna, kör det in en bil på gården, och ut kommer Robban och Rebecka! Rebecka som jag umgicks med på Bollerup. Vilken surprice. Det blev fika igen, hämtning av barn på dagis, som hade gjord jätte fina påskteckningar, och på kvällen blev det räkor och champagne med familjen Dengg, Åsa och Peter, Rebecka och Robban. 
Kvällen böev lång så Rebecka och Robban stannade över, och eftersom jag och Viggo inte hade något planerat igår, så åkte vi med dem hem och åt middag där. 
Idag verkar inte bli en lika bra dag som resten av helgen. Kallt, regn, och stallet och jobb väntar. Men först ska jag dricka upp mitt kaffe och ta kläder på mitt barn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar