söndag 26 juli 2015

Semester på Gotland.

Efter jobb kommer semester, och så även för mig. Har man varit ute på tävlingar i två veckor va det ganska skönt att få komma iväg och bara tänka på sig själv trots att man sakna både viggo och Sune. Men jag packade om väskan när vi kom hem, och bytade om från stallskötsel och stallskor till klänning och högklackat. Tillsammans med Bissi (eller Beatrice som hon heter som är lillasyster till Johan) tog vi färjan över till Gotland och har haft ett par super trevliga dagar där. 

Vi bodde i, eller precis bredvid Kneippbyn på ett pensionat som heter Fridhem i Visby. Det var vi tillsammans med tre  tjejer till. Madelen, Amanda och Emma. 
Jag, Bissi, Amanda och Madelene

Vi har legat på stranden, vi har ätit på resturang, ätit glass där man fick välja mellan 160 sorter, druckit kaffe ute i solen i pyamas, sovit länge på morgnarna, varit på after beach party, fikat i parken, varit på stenugnsbageri, shoppat i visbys gränder... Och bara haft det hur bra som helst. 
Middag på restaurangen Supper.
Fika i parken. 
After beach party. 
På Kharma i Visby tillsammans med Amanda och Madelene i lördags. 
Jag och världens bästa Bissi. 

Vi tog båten tillbaka till fastlandet klockan 00.50 inatt och var i Gnesta 06.00. Därifrån satte jag mig i bilen direkt och körde till Skåne för att äntligen få träffa Viggo och Sune och resten av familjen. Blev mött av ett barn som ropade; mamma och som kom springandes och gav mig en kram. Finaste underbaraste Viggo. Nu är vi i Skåne till imorgon, sen bär det av mot Gnesta igen imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar