onsdag 11 november 2015

En helt vanlig (födelse)dag.

Så var man 26... Fast att det är ett par styckna som trodde att jag blev 23 :-)
Hade det inte varit för överraskningslunchen där Johan, Clas och Gudrun, Åsa och Peter, Pia, Moa, Jennie och Bissi hade styrt upp, eller för dem fantastiska presenterna jag fått, tårt- och blommogram och alla sms med grattis hälsningar så hade det varit som en helt vanlig dag. 
Viggo är hemma med ögoninflammation, och på någotvis så har jag hunnit med att motionera sju hästar och allt där emellan ändå. 
Tack!!! Tack snälla underbara ALLA NI som på ett eller annat sätt hört av er till mig på min dag, och tack till alla inblandade för dem fantastiskt fina presenterna, blommorna och tårtan! Utan er skulle jag inte stå där jag är idag. Jag är så oerhört tacksam för alla fina människor jag har runt omkring mig och Viggo i vår vardag. Tack! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar