fredag 1 januari 2016

2015

År 2015. Året då jag flyttade från Skåne, året som cancern skulle ta min farfar och min vän ifrån mig, året som jag fick ett nytt jobb, och året som inte blev som jag tänkt mig. Låt mig visa det i bilder... 

Vi flyttade från Kristianstad i Skåne till Gnesta i Södermanland. 

Viggo har verkligen visat sitt intresse dör hästar.

Det blev en hel del tävlingar, land och rike runt. 

...men även lite semester på Gotland. 

Och påhälsningar i Skåne hos Viggos bästa kompis Alfred. 

En tatuering och bekräftelse på kärlek till mitt underbara barn blev gjort. 

Och jag har fått äran att få lära känna en fantastiska människa som visade sig skulle bli en av mina bättre vänner. Beatrice. 

Cancern besegrade tyvärr över både vår farfar och vår vän Frasse. 

Viggo har blivit stor och fyllt två år. 

Och vi har avslutat året med ett besök på Köpenhamns tivoli, firat jul med släckt o J familj och firat in det nya året. 
Nu har vi en vecka kvar här nere i Skåne innan vi åker tillbaka till Gnesta igen. Vi ska umgås med familj och vänner och hoppas lite extra på att detta året blir liiite bättre än det andra. Det kan väl inte vara för mycket begärt? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar