måndag 19 juni 2017

En bra start på veckan.

Min dag började med en glad son. Kan inte bli bättre! 


Sen fortsatte den med glada fröknar på Viggos förskola som fick fina tavlor för att dem tar hand om mitt barn på bästa sätt. 


Sen fortsatte dagen med att världens bästa kusin lite snabbt och lätt går in på hööks i Stockholm city och köper ett Flugtäcke till mig eftersom det var slut på lager på alla andra hööks i hela landet! 



Efter lämning på förskolan, present utdelning och tacksamhet över att ha kusiner i Stockholm, så åkte jag till Malmö och där väntade en paket från Malmö Ridklubb till mig. En personlig mugg som är tänkt att ha i personalrummet. 


Sen blev det lektioner med eleverna som är på sommarkurs, och uteritt. 
 Efter det blev det hem och ta hand om sina egna höstar. Idag var det jag och Prince som umgicks. Ett ordentligt svettigt ridpass blev det! 

Imorgon väntar utvecklingssamtal för Viggo och sen fotbollsmatch för hans lag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar