söndag 8 april 2018

30 års fest.

Igår var det 30 års fest för ena systern, och vi var där och firade henne. 



Det blev inte inte allt för sent kväll för mig och Viggo eftersom det stod; träning på schemat för mig idag. 

Klockan ringde 05.30 imorse, och jag tillsammans med hästen och min egna groom begav oss till Malmö för hoppträning. 


Efter en väldigt givande och en av de bästa träningarna jag och Frallan har gjort tillsammans, och glada tillrop av Viggo från läktaren, så passade Lill-ägaren på att hälsa på sin ponny. 



Det positiva med tidig träning är att man är klar med häst och stall tidigt på dagen också. Så vi har passat på att njuta av vädret i mamma och pappa trädgård, hjälpt Therese att köra hem saker ifrån festlokalen, och varit ute och lekt på vår gård. 


Nu blir det soffmys för resten av kvällen. Både jag och barnet är rätt så trötta efter dagens aktiviteter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar