söndag 6 januari 2019

2018

2018 har inte varit ett så händelserikt år om man blickar tillbaka, men det har varit ett väldigt bra år. 

Jag har debuterat på tävlingsbanorna med hästen, både jag och Viggo har fått glasögon, 10 års jubileum på Bollerup (10 år sedan jag tog studenten), Falsterbo, Ryttargalan, min första riktigt semester som va helt underbar tillsammans med familj och vänner, Gotland med Stockholmsgänget, Viggo har börjat på ridskola och fått en ny ponny, jag började som stallchef OCH slutade, och vi avslutade året på bästa sätt i Sälen. 

Vi började också det nya året i sälen, och imorgon drar vardagen igång igen med jobb efter två veckors ledighet, och en helt ny tjänst väntar! Fortsätter 2019 såhär så är jag redo för vad som komma skall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar