fredag 11 januari 2019

Första veckan avklarad. 

Jaha gott folk. 

Fredag kväll, och veckan börjar lida mot sitt slut. Jag sitter här hemma i soffan och njuter faktiskt lite grann. 

Ni vet alla "dom där" som lägger upp på socialamedier hur bra allting är, och man tänker: men kan verkligen allting vara så bra?! 

Idag tror jag det. Jag älskar min nya tjänst. Efter första arbetsveckan känns det förtillfället bara helt rätt. Jag har en fantastisk son som jag själv har uppfostrat, jag har en fin häst i stallet tillsammans med två små lurviga ponnysar som också råkar vara mina. Jag har familj, vänner, hälsan- ja! Jag tror faktiskt att allt kan vara bra vissa stunder i livet.

Jag längtar att få åka till stallet och rida imorgon på min fina häst, jag längtar till på måndag när jag får åka till jobb igen och fortsätta med alla projekt jag har dragit igång, och jag längtar efter att få vakna upp imorgon tillsammans med Viggo och hans härliga leende och kramar. 

Livet känns just nu komplett, och det är jag tacksam för. Varje dag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar