söndag 20 december 2009

4 advent :)

Nu är det verkligen nära. Både till Julafton, och till Nicole kommer hem!
Om ingen har lagt märke til det så ligger det snö ute, och alla ljusstakar i fönsterna är tända. Julkänsla nr 1!

Var i Kristianstad igår hos Axel, hade med mig ett par täcke som han ville ha. Hjälpte han lite i stallet, kollade på Grinchen och Bonde söker fru...
Sedan stack jag till EKO hallen och köpte ute täcken till hästarn. Super fina :). Körde tillbaka till Balsby igen efter det men till 5an där jag hälsade på Mats och Wiveca och Anna. Var ett tag sedan. Kul att se dem igen i alla fall!

Idag har jag och mamma fixat ute i stallet bla med kaninburen. Så nu har äntligen Saga och Josso (mina kaniner) fått flytta in till den stora buren! Saga verkade super nöjd :).

Imorgon blir det Flyinge mellan 07.00- 16.00. Sen 19.00 är det Jul konsert som Kajsa Kusin medverkar i i Borstahusen. Jag och mamma tänkte köra in och kolla om vädert så tillåter!

Ikväll bir det glögg och lussebullar, får ju fira år 2009 sista advent.
4 dagar kvar till Julafton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar