onsdag 9 december 2009

Ledig ett par dagar :)

... Fast det börjar nästan kännas lite tråkigt nu!
Har varit ledig, måndag, tisdag och idag (onsdag). Har hunnit med att motionera och ta väl hnd om hästarna. Myspys <3.
Har varit på Center Syd med Victoria för att utföra lite ärenden. Varit och köpt mat till alla mina djur, alltså både hästar och kaniner.

I helgen var det Flyingedagarna. Och jag var och kollade på showen på Lördagen. Jätte bra faktiskt. Fick nästan rysningar ibland :) We like!
Fick hoppa in och jobba på Söndagen, vilket jag absolut inte hade något emot. Flyinge bjöd på både frukost och lunh, toppen. Riktigt god frukost, men sådär god lunch :S. Efter jobb, körde jag till kusinerna Bergström för att baka pepparkakor. Trevligt. En liten Jultradition vi har i släkten. Blev bjuden till Kristianstad också, men hade blivit lite stressigt att hinna me det också. Tråkigt!

Imorgon blir det jobb igen. Började nästan sakna det efter ett par dagars ledighet :P.

Nu sitter jag och kollar på Oskyldigt dömd. Ett VÄLDIGT bra program. I like!
Är hemma själv. Pappa är på hundträning, Victoria i stan och mamma på middag. Så det är jag och Terra. Men dem kommer säkert snart hem! Hoppas jag :S.

God Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar