lördag 5 december 2009

Flyingedagarna.

Jag måste bara fråga!, Är det någon som kan förklara hur ndet blev att Erik fick sjunga om i Idol igår?!!! Förstår ingenting. Men i och för sig så gör det inte mig något eftersom att jag tycker om Calle, men jag trodde faktiskt inte att Erik skulle hänga lös! Spännande final nästa Fredag :)

Fick hoppa in och jobba igår. Behövdes lite extra folk nu till Flyingedagarna. Var först på fm och hämtade min kanin bur som stått i kusinernas stuga. Men nu är den åter hemma, och ska rustas upp och fixas till lite, så att mina kaniner så småningom ska få flytta in!
Sen som sakt blev det Flyinge på eftermiddagen.

Idag har jag motionerat hästarna, Mathilda kusin var här och red runt lite på Pumba. Nu har jag precis kommit in för att förbereda mig för att köra till Flyinge och kolla på showen som börjar klockan 15. Är Disneytema detta året, och Arne Waise är där sdom konfransier... Spännande. Riktigt roliga nummer kommer det att bli. Ska bli roligt att se hur det belv när dem har satt ihop allt också. Har ju bara sett när dem övat var för sig, och lite kostymer. Men nu ska jag åka dit för att se hela föreställningen.

Imorgon ska jag ge min tid till hästarna på förmiddagen igen. Sen på efmid. blir det pepparkaksbak för hela slanten hur kusinerna Bergström. En mysig tradition vi har :) Har blivit bjuden till Kristianstad också för samma tradition, men det får bli kusinerna i år!

Trevlig 2:a advent! Kan man säga så!?? Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar