torsdag 3 december 2009

En ledig dag.

Vaknade vid 9. Hur skänt som helst att få sova lite längre än till klockan 5, eller 6 beroende på när man börjar.

Gick ut och fixade stallet och mockade. Sedan åt jag frukost tillsammans med mamma. Sedan ut i stallet igen för att köra hästarna en liten sväng. Skrittade och travade ut en liten runda bara. har ju fått vila några dagar nu när ag jobbat så mycket + att Danilo skadat sig lite grann. Men idag passade jag på när jag var ledig. Det gick väl sådär bra. Jasper var jätte fin, men den bruna hästen var måttligt rolig. Lite stark, och tittig. Men han fick det eftersom att jag gillar honom så :). Men det gick bättre till slutet. Duktiga hästar <3.

Sen har jag städat på mitt rum och fixat till dät lite. Nu är det jätte mysigt och känns nästan lite hem trevligt. Jag har flyttat ut mina kaniner till stallet igen. Julpyntat lite på mitt rum och i stallet. Har fixat en liten gran till hästarna där ute, vilket Jasper verka tycka var lite obehagligt men sen när den väl var färdig pyntat och placerad på rätt plats, så verkade han finna sig i min idé. Gjorde en namnskyllt till Pumba, ingen jätte rolig efter som att det ända vi vet är att han heter Pumba och att Nova och Stella är ägare... Men men, bättre än ingen :)

Sitter och kollar på s.o.s gute nu med familjen. Lite trevligt så på en Torsdag :).

Ledig imorgon också. Tror jag... Man vet ju inte om dem ringer! Annars blir det att fixa med hästarna :) Myspys.

Nu ska jag dricka te :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar