onsdag 27 januari 2010

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra.

Ja, eller Nej!?

- Kristianstad
- Madrid
- Flyinge

JAG VET INTE!!!
Kommer jag klara mig utan Jaser och Danilo och alla andra hästar. Tävlingar, träningar, underbara människor!
Får väl fundera på det till sista Mars då dem åker tillbaka.

Madrid kommer jag ev åka till v 6. Men vill jag verkligen inte åka tillbaka igen till sommaren och tjäna massa pengar och få vara med Nicole ännu en sommar?!

Flyinge har jag fått ännu mer jobb erbjudande på! Kommer jag hinna med allt jobbet där samtidigt som jag ska vara i Kristianstad i så fall!? Jag måste ju för pengarnas skull!


VÄRSTA snöstormen ute idag!! Jobbat idag, men fick köra hem till lunch då jag blev lite orolig att jag inte kom hem annars. Men nu är jag hemma i alla fall. Ska ev jobba imorgon också. Det beror lite på om jag kommer ut ifrån gården eller inte! Dumt att ge sig ut på vägarna kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar