onsdag 12 mars 2014

Firat mammsen.


Igår åkte vi till Billeberga för att fira mamma som fyller år idag. Och vilken dag det blev! Den började med morgonmys med finaste ungen. 

Frukost med mamma och pappa, sen terasshäng med saffran och Sune. 
Segway åkning med Victoria och farmor, vilket var fantastisk roligt och väldigt festligt som farmor själv utryckte sig. Och fortast gick det när man stod still och svängde enligt farmor själv :) 

 Jag och Victoria tog även en tur till Asmundtorp, en rundtur i Billeberga och till Billeberga-tre, sen blev hälarna trötta och händerna kalla. 
 Go fika med släkten, och massa prat med jan och henny, fick avsluta mammas födelsedagsfirande. 
 Nu är jag och mina pojkar tillbaka i Kristianstad igen, och imorgon laddar vi för att hämta min nya tv, som jag ser fram emot så mycket. Och eftersom jag inte ha någon tv förtillfället, får det bli sängdax istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar