söndag 9 april 2017

Kärlek ÄR starkare än hat!

Det har varit en hel del tråkigheter nu, både för mig privat men också ute i världen, i Sverige, i vårt Stockholm. 
Det har gjort att jag har funderat mycket på hur det kan bli såhär? Varför så myclet hat? Varför vill man någon illa? Varför hatar man? Varför krigar man? 
- Jag kommer aldrig att förstå!! 

Efter mitt tidigare inlägg som egentligen bara var ett inlägg om min och Viggos dag, vår vardag, fick jag väldigt fin respons ifrån folk i min närhet och det gör man att glömmer bort allt det där hatet för en liten stund. Och de stunderna är guldvärda! Jag blir varm i hela kroppen och framförallt i hjärtat av allas fina kommentarer, och inser att det finns så mycket mer kärlek än hat i min vardag och i vår värld! 
I helgen har Stockholm visat att kärlek är starkare än hat, och idag har jag värmts av fina kommentarer ifrån fina människor i min närhet. Det finns hopp! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar