söndag 30 april 2017

Valborg.

Vilken Valborg! Fullt upp hela dagen. 
När folk har frågat vad jag ska göra på Valborg, har jag tänkt; firar man valborg? 
Men efter en närmre eftertanke kom jag på att jag har inte gjort det de senaste åren... Jag har varit på fyrspannstävling! Men inte i år! 
I år har jag varit på fotboll med min son, varit på kalas för min systers son, hjälpt Maggie och Viggo att få rida, och varit iväg och firat Valborg med brasa och sång tillsammans med familj och släckt. Så i år har jag firat Valborg riktigt ordentligt, och det har varit hur mysigt som helst! 


Min fotbolls stjärna! 


Fabian har precis fyllt sju och bjöd på kalas idag. 


Pyssel och ridning idag för Maggie och Viggo. 





Hoppas ni har haft en lika mysig Valborg som vi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar