söndag 23 april 2017

VAB.

I fredags hämtade jag hem ett trött och febrigt barn som sa innan han somnade: "jag är sjuk mamma". 



Så igår var tanken att vi skulle ha en lugn och mysig dag, vilket för mig blev en lite mer hektisk dag än så... 
Ena ponnyn rymde, den stora hästen sprängde staketet, och hästarna var lösa! Ensam hemma med sjukt barn och lösa hästar på det. Love life! 
Mats och Philip kom som änglar från ovan och kunde hjälpa mig och ta Viggo medan jag fick springa på ponny jakt... 

Idag har jag vidgat mina arbets vyer och provat på catering och servering. 



Med bara ett glas krossat är jag ganska nöjd med dagen/kvällens arbetspass och provar gärna på fler gånger! Varför bara ha ett jobb när man kan ha tre :). 

Nu säger vi tack och godnatt. Imorgon väntar återbesök med hästen hos veterinären, så håll tummarna att hon är bra nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar