söndag 28 maj 2017

Morsdag.

Förra årets morsdag kommer jag så väl ihåg! Vi var påväg till en tävling, Viggo skulle lämnas av påvägen, men ville inget annat hellre än att vara med sin mamma! Han skrek av förtvivlan, vägrade släppa taget om mig, så jag fick bända loss han från min famn, tvinga ner han i bilbarnstolen i min systers bil, och sen bara vända mig om och gå därifrån, hoppa in i lastbilen och åka iväg för att inte se honom på ett tag. 
En av de värsta dagarna i mitt liv! 
Detta året blev den betydligt bättre!
Vi började men en super mysig frukost på Bäckaskogslott utanför Kristianstad tillsammans med Alfred, Stefan, Ulrika med familjer. 



Barnen passade på att bada när vi gick ner till bryggan. 


Bästisar från tre månaders ålder <3

Efter en lyckad förmiddag åkte vi till Billeberga för att fortsätta med en lika lyckad eftermiddag. 
Där firade vi syskon vår alldeles egna mamma på morsdag med presenter blommor och fika. 

En helt perfekt och mysig dag för att vara morsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar