lördag 19 maj 2012

Back in time.

Eftersom att vädert inte höll vad det lovade, och ingen sol tittade fram, bestämde jag ganska kvickt när jag vaknade att flyinge och maraton fick klara sig utan mig idag. Så det blev jag, Therese och Truls + alla hundar kvar hemma. Therese ville göra en roadtrip till Löddeköpinge till dem gamla trakterna där vi höll till när vi var små. Så vi tog en tur förbi Trulshögsvägen där vi bodde innan, och en tur på Centrum där man stod och sålde Majblommor som liten. Många minnen väcktes!
Som avslutning tog vi en tur till Center Syd också när vi ändå hade vägarna förbi. Där inhandlades en brieost för min del, och 1 kg räkor för Thereses på Maxi!

Nu är vi hemma igen, och soffan har blivit intagen framför tvn med ungaläkare på. Räkorna står på vasken för att tina, och osten i kylen. Blir en mysig lördagkväll ikväll!

Imorgon blir det Flyinge igen för att vara Magnus behjälplig i precisionen, som dessutom vann maratonen idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar