tisdag 15 maj 2012

Ett fint barn och en söt glass.

Nu är låtarna ner skrivna! Efter att ha lyssnat på radio och samma låtar om och om igen, ni vet: Rix Fm bäst musik just nu... så har jag funderat över att göra en skiva där bara braiga låtar får plats som jag kan spela i min lilla bil. Efter att ha funderat ut någon person som kan det här med att bränna skivor, så har jag nu bestämt mig för vilka låtar jag tycker är bäst. Så nu är dem låtarna iväg skickade på mail, och snart så får jag min alldeles egna skiva med bara en massa braiga låtar på! Hämtade Fabian på dagis idag. Vi tog en tur på stan för att inhandla present till Maggie. Efter att en del galgar på golvet, och provade kepsar, så unnade vi oss vars en glass. Mjukglass för min del, och sandwish för Fabias del. Vi satte oss på trappan upp till DN och njöt i solen. Efter fick vi göra ett kort besök på toaletten på Maddes för att tvätta händer, ansikte, jacka, byxor... Det är fint med glass och småbarn :) Sen gick vi till lekplatsen och lekte tills Therese och Truls kom och hämtade Fabian. Efter att jag kom hem idag så bestämde jag mig för att packa upp mina kläder i från tävlingarna vi var iväg på som fortfarande låg kvar i väskan. Men attan!! Dem fick ju inte plats i garderoben!!! Så... det blev till att rensa garderob idag också. EN HEL sopsäck fick jag ihop, med jeans, ridbyxor, tröjor, linnen, kjolar... you name it! Så vipps så fick dem kläderna jag faktiskt använder (och några till) plats igen! Hur bra som helst! Jag till och med hittade kläder jag inte visste jag hade, som jag haft i kristianstad. Hade visst en IKEA-kasse och en flyttlåda med kläder i garderoben också som inte var upppackat än! Men nu så, allt som kan hänga på galgar hänger på galgar, och allt som kan vikas, ligger snyggt invikt! Imorgon hoppas jag på fint väder så att en rensning, städning och tvättning kan göras av bilen också! Välbehövt det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar