söndag 20 maj 2012

Flyinge.


Jag säger som alla andra facebook uppdateringar gör idag!! Vilket härligt väder! Idag åkte långkalsongerna av (för 3:dje gången det här året) och shortsen på! Lite färg kan man väl unna kroppen..
Idag avslutades tävlingen på Flyinge som hållts där ihelgen. Magnus lyckades köra in en första placering igår på maraton, så han låg 4:a totalt inför idag. Efter en fartfylld precisionskörning och, tyvärr, två bollar ner, fick han stanna kvar på sin 4:e placering. Men med det i bagaget är både Magnus och jag väldigt nöjda!!
Eftermiddagen har spenderats i trädgården med shorts och bikiniöverdel. Sen har jag packat väskan till dem närmast veckorna eftersom att jag åker till Kristianstad imorgon, och nästa vecka igen åker vi till Ungern.
Imorgon ska Carolin och Mormor bli fina i håret hos Amanda, så under tiden tar jag och Maggie en sväng till gården i Kristianstad, och vem vet!?, en glass i åhus kanske :)

Jag ska göra mitt yttersta för att försöka skriva lite innan vi åker till Ungern så ni (eller Pia) håller er uppdaterade på vad som händer i Kristanstad :).

Trevlig kväll!

1 kommentar: