torsdag 17 maj 2012

Barnkalas.

Tiden bara rinner iväg och idag fyller Maggie 1 år. Detta firades givitvis med kalas på Tuppa-slottet. På inbjudan stod det: Ta med picknickfilt... Men vädert visade regn, så det fick bli gympasalen som räddning. Men grillad korv blev det i alla fall. Fyller man 1 får man myyyycker paket. Fast det verkarde inte va något som Maggie brydde sig om alls. Hon lekte med ballonger, ett tomt plastglas och åt kex istället.
Tillbaka till Billeberga igen efter korv och tårt ätning. Passade på mellan regnskurarna att städa bilen. Nästa projekt: tvätta den. Men det sparar vi till en annan dag.

Dagens bästa idag måste ändå vara att jag fick min efterlängtade skiva av Fredrik idag!!! Alla låtar jag ville ha fick plats på en skiva, och alla låtar är hur bra som helst. Valde sådana som man blir glad av. Det passar mig super! Och jag fick inte bara en!! Utan TVÅ styckna. Nu kan jag alltså ha en i bilen, alltid, och den andra någonannanstans, så slipper jag flytta runt. Shit vad nöjd jag är! Tack Fredrik!

Imorgon håller jag tummarna för finfint väder, då åker jag till Flyinge och sitter på Magnus Kronbergs vagn i dressyren. På med vita ridbyxor och kavaj. Snyggare än någonsin!

För er som är uppmärksamma så har jag ändrat pyttelite på bloggens utseende. Faster Pia tyckte det var jobbigt att läsa den så som den såg ut innan, och vad gör man inte för släkt och vänners skull! Nu hoppas jag att den är lite mer lätt läst...

2 kommentarer:

  1. Nästan nöjd men inte riktigt. Lättare att läsa om det hade varit svart text. Kram

    SvaraRadera