fredag 28 februari 2014

Kusinträff

Idag började vår dag såhär: 
Visst är det härligt att ha barn?! 
Hade det inte varit för att jag bytte sängkläder IGÅR, så hade jag tänkt: jaja, det skulle ju ändå bytas...  

Vi fortsatte vår dag i stallet, och med fika bjudning! Jag bakade ju halv tolv i går natt, så vi kunde ha förmiddagsfika idag. Alltid uppskattat med fika :) 

Min lilla stallpojke!

När kvällen börja närma sig tog vi en kusinträff med Charlie och Anna på MediaMarkt för att jag skulle köpa en tv och Anna skulle vara moralisktstöd (eftersom hon jobbar där när hon inte är hemma med Charlie!) 
25kr i handpenning och ingen tv med hem och en timme senare lämnade vi mediamarkt med vars en godisklubba med hem till Viggo och Charlie. Tvn hämtar jag när den finns i lager!

Nu har jag motbevisat dem som inte tycker jag kan laga mat, att jag visst kan laga mat med att laga baconlindad kycklingfilé med stektris, färsk sparris och avokade. Och ja, det gick att äta :) 
 Viggo och sune sover för stunden och jag tittar på Lets Dance. Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar