torsdag 13 februari 2014

Snorkråka.

Inatt skänkte jag en tanke till alla föräldrar som har skrikiga barn! Stackars dem!! Jag har haft turen att få ett barn som inte skriker så mycket och som sover om nätterna. Men i natt!! Herre Gud! Viggo har blivit täppt i näsan och kan inte ligga ner ordentligt och få luft genom näsan. Så mellan klockan 23 och 04 imorse skrek han helt hysterisk så fort jag la ner honom. Så jag fick stå upp halva natten, och tillslut kunde jag sätta mig och luta mig mot sängkanten med Viggo liggandes på bröstet så han kunde få luft. Trött?! Äh, JA! 
 Idag har vi åtgärdat med näsdroppar och Alvedon, och just nu i denna stund sitter han faktiskt i sin vagn och sover... 
 
Igår var vi en stund i stallet och gjorde i ordning hästarna som skulle iväg på träning. Sen på eftermiddagen åkte vi till flyinge för att kolla när dem tränade. När vi ändå var på det hållet passade vi på att hälsa på mormor och morfar också, som Viggo så gärna ville träffa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar