söndag 15 november 2009

Jobb, födelsedag, och fest.

Ja, och allt på en dag känns det som!!
Försöker att göra en sorts summering för veckan som gått.

Måndag: Tog svininfluensan vaccinet! Skit rädd, men fick ett glittrigt klistermärke med en häst på :)

Tisdag: Fyinge ringde och fråga om jag ville jobba. Såklart jag ville! Jobba mellan 13.00- 17.30.

Onsdag: Min födelsedag :) Hurra Hurra! Trots detta så jobbade jag mellan 08.30- 17.30! Gick fint.

Torsdag: Jobade hela dagen. 08.30- 17.30!

Fredag: Flyinge ringde 05.14 och undra om jag ville komma och jobba från 06.30- 15.30. Ja, sa jag... Upp och äta frukost och köra till jobbet :) På kvällen var det hem och fixa hästarna snabbt, sedan bar det av mot Glumslöv för att se till Johanna och Mathilda (kusinerna). Kollade på Idol och hade det faktiskt ganska mysigt :)

Lördag: Upp tidigt och fixa stallet och släppa ut hästarna. Sedan bar det av till stan för att inhandla kläder inför kvällen. Efter det körde jag till Kvantum för att handla saker till kvällens kalas och för att hämta smörgstårtor som stod på menyn på kalaset.
Körde hem igen och hjäpte mamma att duka och fixa lite.. Sedan ut och fixa hästarna, in och duscha, ut till hästarna igen. Och sen kom gästerna.. Blev ganska många, och det var inte alla som kom. Tror vi blev 20 st någonting. Jätte trevligt i alla fall. Tackar så mycket för presenterna och allt trevligt umgänge :)
När klockan blev tolv och alla gäster åkt hem staxk jag, Anna, Annyka, Marianne, och Emelie in till Malmö för att dansa hela kvällen på Etage'. Riktigt kul!!!! Stanna där till 05.00 till dem stängde. Sedan blev det Burger King, och när klockan blev 06.00 tog vi täget till Eslöv för att sedan åka hem til Anna i Flyinge och sova där ett par timmar. Gick och la oss 07.00 när vi kom hem, och blev hämtad av pappa 11.00. 4 timmars sömn :)

Åkte hem och käkade lite smörgås tårta som blev över från igår. Sedan ut i stallet, mockade, tog in hästarna, rycktade, friserade Pumba, motionerade alla tre... Och mös!!! Älskar mina hästar<3.>
Nu sitter jag, mamma och pappa i soffan och kollar på tv. Börjar kännas lite i både kropp och själ hur natten såg ut. Men herre gud vad kul vi hade!!
Tack tjejer!!!

Imorgon: Står inget på schemat för imorgon. Vet ju aldrig om jobbet ringer. Annars blir det ganska lugnt, motionera hästarna och fixa lite här hemma!

- Were is the moment we needed the most!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar