torsdag 5 november 2009

SJUK!!!

Usch vad jag avskyr det!!
Kom hem ifrån Kristianstad i Tisdags och fick gå in och lägga mig direkt. Låg hela dagen, hela Onsdagen, och idag har jag varit uppe men kräkts en del!! Finns det något värre!? Fast efteråt så känns det ändå alltid lite bättre.

Imorgon ska jag vara hemma och fixa ett par saker. Skulle fortfarane behöva byta däck på min bil. Kanska sticka in till stan för att besöka arbetsförmedlingen... Sen på kvällen ska jag till Therese och Fredrik för att käka middag och kolla på Idol.

På Lördag när jag vaknat och fixat hästarna och stallen här hemma, så bär det av mot Balsby. Ska ta hand om hästarna där i helgen. Axel och Ida åker till Uppsala imorgon kväll. Så jag kommer att vara där, från Lördag till Måndag. Sedan bär det till Billeberga igen.

Ikväll är det jag och mamma hemma. Har precis ätit räksoppa :) Gott!

- Livet vill väl inget illa, men nog kan det göra ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar