lördag 28 november 2009

Veckan som gått!

Måndag: Ledig!!! Fixade med hästarna och körde till Kristianstad sedan på eftermiddag för att låna klippmaskinen. Av en konsitgi anledning slutade det med att jag fick hjälpa till att sätta en häst i vagn för första gången :S, men det gick fint :) Sen när jag var åter i Billeberga så passade jag på att klippa Pumba. Dumma ponny!

Tisdag: Jobba, jobb, jobb!

Onsdag: Ledig igen :) Händer ju faktiskt inte varje dag annars. Men jag passade på att köra hästarna en ganksa lång runda, var och handlade med mamma... Ja, det var väl det jag hann med den dagen. ! Nej, just det!, Jag hade maraton klippning också, så jag klippte faktiskt både Jasper och Danilo den dagen. Lite snällare än ponnyn faktiskt. Duktiga hästar :) <3.

Torsdag: Jobb!

Fredag: Jobbade mellan 08.30- 17.30. Fast eftersom att vi var SÅ himla fantastiksk snabba så var vi klara till 17.00. Så då passade jag på att ta en ledig massage tid som fanns hos massören på Flyinge. Så när vi var färdiga i stallet så gick jag till Ida och fick massage. Helt fantisktt! Sedan duschade jag och gjorde mig i ordning på Flyinge och begav mig till Kristianstad, Torsebro, till Hanna och Andreas och lilla Hilding. Herre gud vad söt han är!! Hilding alltså :P. Kollade på Idol och käkade middag med dfem och Axel och Ida. Sedan stannade jag kvar där och sov över i en suer skön säng och en jätte härlig kudde. Klockan ringde 05.30 för att jag skulle kunna vara redo för att köra till jobbet och vara där till 07.00 idag.

Lördag (idag): Jobbat idag. Egentligen till 16.00, men vi var så himla snabba idag också så vi gick hem 15.00. Skönt. Körde inom statoil på vägen hem och tvättade min bil. Sen hem och fixa hästar och kaniner. Nu sitter jag själv hemma och kollar på sändningar från Globen på svt2!!! Jag rekomenderar :)

Jobbar imorgon också, Måndag, Tisdag och Onsdag också... Tufft, men mycket pengar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar