söndag 23 januari 2011

Modell fas 2!

Ja, då var det dax igen! Från hästskötare till hårmodell! Från brunt, till mörkbrunt och lockigt, till kort och blont till lite kortare och RÖTT!!! Japp, rött är det, med ljusa och GRÖNA slingor. Känner mig nästan lite som pomperipossa, men jag vänjer nog mig. Känner mig ganska fräsig faktiskt :). Bilder kommer såsmåningom på facebook! Men jag måste erkänna att jag saknar mitt ljusa hår! Får bli nästa ändring :).

Bollerup ihelgen. Jobb, jobb, jobb! Öppethus igår, gick fint.
Var och hälsade på en kompis igår kväll, mycket trevligt. Kul med sällskap! Åt chips, drack vanilj te och kollade på motorsport! Woho!! :)

Ikväll är mina planer att springa, annars inget speciellt... Tiden går fort nu, så tre veckor tar mitt liv en vändning (för en kort period), vilket innebär att jag flyttar hem till föräldrarna i Billeberga, och trappar ner mitt liv på halvfart, och jobbar på lite andra ställen fram till sommaren. Mars = semester månad! 10 dagar i Önnestad, 7 dagar på Österlen... LÄNGTAR!!!!

Har lite saker jag måste fixa nu. Mineraler, knivar, betfor..

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar