lördag 1 januari 2011

2011!

Helt rätt! Just i denna sund när jag sitter och skriver är det 1 Januari 2011 kl:07.12... Konstigt! Ett helt nytt år, och kanske helt nya möjligheter och ett helt nytt liv! Eller också så fortsätter det på sitt samma gamla vanliga vis. Det återstår och se. Är ju trots allt 364 dagar kvar till 2012!

Nyårs afton blev en bra afton! Jobb på dagen, fest på natten. Dock en lugn sådan. Jobbar nämligen idag också, där av min generositet till att skriva såhär tidigt!
Efter jobbet igår stack jag till Flyinge för att duscha och byta om hos Emelie. När kläderna var på, håret var fixat och sminket där det skulle, så begav vi oss till RESLÖV (av alla ställen) för att fortsätta dem sista timmarna på den dagen och det året. Men god mat och trevliga vänner, begav vi oss ut vid 12 slaget för att kramas och önska alla ett gott nytt år. Men kvällen tog slut och vid 01.00 begav vi oss vidare hem till mig för att få sova ett par timmar innan det var dax att gå upp igen. 02.00 släcktes lampan. 04.40 ringde alarmet! Dax att gå upp och köra till jobbet!

Så nu sitter jag här och hr precis fodrat hästarna, och väntar på att klockan ska bli halv åtta, så vi kan börja och få avsluta denna dagen någon gång. Känns som att det kan bli en lång dag.. Ikväll ska jag till mina kusiner och äta middag innan dem åker tillbaka till Stockholm igen. Imorgon åker nämligen jag tillbaka till Kristianstad efter jobbet, och en vardag väntar bakom hörnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar