torsdag 23 juni 2011

Last day on dagis.

2 månader har gått, och idag var det sista dagen på dagis! Det har verkligen gått snabbt, men det har varit väldigt roligt att få vara där :).
Idag hade vi midsommar firande och klädde midsommarstången tillsammans med alla barn, och dansade sedan runt den allesammans! Mys!

... så nu återvänder man till brottsplatsen igen! Blandade känslor.

Men först är det midsommar och det ska såklart firas! Det firas för min del i Åhus tillsammans med en del av kusinerna. Sune följer såklart också med, så han får hänga med boxern Malte och fira med honom :). Amanda har varnat för mycket mys, glass och jordgubbar! Jag laddar redan!!!

Helgen hade jag tänkt spendera med lite ledighet och en dag med Johanna Fridolf för att åka en tur till Båstad, men tji fick vi (eller jag...) av olika anledningar (!), så det får bli nästa helg i stället :):):) och det längtar vi såklart till!

Men innan det står midsommar och fredag i kalendern finns det en del att göra här i Billeberga också. Bilen ska städas, väskor ska packas med kläder och en massa andra saker som ska förflyttas till K-stad, hunden ska bada, hästarna ska göras vid, rummet ska städas... Låter som att det är dax att sätta igång!

Glad Midsommar önskar jag och Sune <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar