söndag 28 augusti 2011

Breda, Holland.

Detta är och blir mitt 200 inlägg! Känns kanske helt ointressant för Er att veta, men det kändes så bra att få det skrivet :)

Just i denna stund sitter jag vid datan efter att precis ha betalt mina räkningar...400 kronor kvar på kontot... och inga fler löner är på ingång!! Hm! Den dagen den sorgen.

Nu verkar det som att hösten har börjat titta fram, så jag tycker det börjar bli dax att plocka in hästarna i från sommarbetet. Körde hem hö och halm till hästarna hos mamma och pappa igår, så dem kan få börja komma in under nätterna igen.
Passade på att umgås med Carolin och Victoria som var hemma, och käkade lite och kollade på fångarna på fortet.
Nu är jag åter i Kristianstad, och på Tisdag åker vi till Breda. Sist vi var där var 2009, och då var Nicole och Elin med. Det var den gången vi fick lära oss: "Ta fram det bästa humör du har.." den gången vi åkte till Henk i Belgien för att sedan åka vidare till Donaueschingen, den gången jag träffade en vän för livet. Nicole! Den resan glömmer jag aldrig!

Den här gången blir det inte riktigt samma! Denna gången åker jag, Axel, Ida, deras barn och Idas mamma iväg. Men det går väl bra det med :)

Så nu blir det ett litet uppehåll här i bloggen under en veckas tid då vi är iväg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar