fredag 3 februari 2012

Dag in och dag ut.

Är det såhär det är att var pensionär, eller sjukskriven, eller vad som helst som gör att man är hemma och inte kan eller har något att göra!?
Det börjar klia i kroppen...

Igår hände det i alla fall lite om dagen. Åkte till sjöarna med Mamma, Sune och Dexa, och gick en runda i det fina vädert. Sen på kvällen åkte jag in till stan för att hämta min bil på service! 5200!!! WHAT!!! Jag hatar service!!! Dem måste lura mig på pengar!
Bromskloss hit, och bromsskiva dit. Filter, spolarvätska, belägg och massa annat skit! Jaha ja! Men vad gör man? Man åker dit, betalar och kör hem, och hoppas på att inget mer händer denna månaden, efter som att alla pengar gick till en jävla service... Suck, vad trött jag blir! Jag orkar inte tänka på vad nästa kommer kosta! Jag har tre utgifter varje månad. Telefonen, hunden och bilen. Dem två sistnämnda börjar bli lite dyrare än jag trodde nu! Men vad skulle jag gjort utan dem!?

Jag ler och ser glad ut ändå :)

Idag har farmor och farfar varit här på besök. Carolin är iväg och lämnade Maggie kvar, som har fått för sig att INGET duger förtillfället... Sitta, ligga, stå, äta. ALLT är tråkigt!
I eftermiddag kommer kusinerna ifrån glumslöv hit, och stannar kvar till imorgon.

Välkommen till Billeberga, här är det alltid full rulle!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar