måndag 6 februari 2012

Skratt-ångest!

Visst är det både roligt och bra att skratta... Men ack vad ont det gör när man inte bör göra det. Men man kan ju inte hålla sig! Har fått bli rygg liggandes i helgen efter alla skratt-attacker!
Maggie och Carolin är fortfarande här. Stannar någon dag till verkar det som. Mattias var här igår för att få träffa sin dotter han inte se på en veckan. Så jag och Carolin passade på att ta en tur till Center Syd under tiden för att inhandla lite saker. Det blev ett tillskott som heter Silicea för min del, som Carolin "lurade" på mig. Det ska vara bra för hår, hud, naglar och mage. Under veckan har jag nämligen fått höra att jag har tunt hår, och det kan man tydligen inte ha!! Så jag fick order om att köpa mig ett tillskott som hjälper mitt hår att bli som det ska vara. Då blev det Silicea. Nu återstår det bara att se i fall det hjälper.

Idag är det en ny vecka, och just idag händer det absolut ingenting (idag heller). Är hemma, och tar det lugnt. Antar attdet är därför jag är hemma!? Imorgon däremot har jag bokat möte på arbetsförmedlingen klockan 14.00, och efter det funderar jag på att åka till Sövde. Har visst blivit hus passare igen för ett tag. Resten av veckan finns det inget inplanerat, så det blir en lugn och stilsam vecka detta också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar