tisdag 7 februari 2012

Godmorgon.

Tänkte bjuda familjen på en liten extra god frukost idag, så jag bakade scones och kokade ägg. Lite huslig känner jag mig allt!
Även denna morgon chockar jag kroppen med alla dessa tabletter och tillskott jag petar i mig nu. Det är både smärtstillande för min skada, och sen c-vitamin, multivitamin, och silicea som är en del av min frukost. Nåde min kropp, hår, naglar och hud om den inte blir pigg och glad efter alla dessa vitaminer och mineraler!!

Klockan 14.00 idag är det möte på arbetsförmedlingen. Jag kommer sitta med och lyssna på vad dem har att säga. Efter det kör jag hem för att äta middag och hämta min hund, så vi kan köra vidare till Sövde ikväll för att kolla till huset som jag passar.
Vi sover till vi vaknar imorgon, sen beger vi oss tillbaka till Billeberga igen!

Nu ska jag fortsätta äta frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar