onsdag 27 juni 2012

Det blir aldrig som man tänkt sig!

Från att inte skulle åka med på någon tävling alls till att än slänger fått följa med på alla tävlingar hit tills! Från att inte ha något jobb till att ha två styckna... Har varit i Billeberga och fixat lite hemma i veckan. Idag är jag i Kristianstad och har kört häst och fixat en massa. Nu har det även blivit så att jag kommer få åka med till Aachen efter mycket om och men, och dit åker vi på söndag! Aachen är en väldigt rolig men intensiv tävling, det glädjerik mig storligen att jag kommer få uppleva den en gång till fast att det inte var tänkt att jag skulle med från början! Nu ligger jag i sängen med en halt stackars Sune och kan inte sova... Imorgon finns det en del att göra som ska fixas till tävlingen, och framåt kvällen kommer tränaren så axel kan träna en sista gång innan vi beger oss på söndag!! Får väl försöka sova nu ifall morgondagen ska orkas med. Håller tummarna att hunden inte är halt längre när det väl är dag att gå upp!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar