söndag 24 juni 2012

Nedrans väder.

Det är Söndag, det regnar ute, och ALLT känns väldigt grått. Idag har det blivit en riktigt gör-så-lite-som-möjlig-dag! Har kört therese och barnen till kalas... det är väl det ända vettiga som jag gjort. Nu får solen gärna titta fram igen, och dagarna fyllas med saker att göra. Ikväll kommer mamma och pappa hem efter en helg i Ronneby. Det blir åter soffan och tv, och jag tror det blir Mikeal Jacson dokumentären som får avsluta denna dag.
Imorgon åker jag nog till Sövde och tittar till huset jag åter igen passar. Ska se om jag kan få till en date med Johanna Fridolf också när jag ändå är i krokarna :)
Iveckan försöker jag ta mig till Kristianstad för att hälsa på bästa praktikanterna hos Axel. Roliga flickor det där :).
Men nu får man nog först och främst ta fram damsugaren innan mamma kommer hem, så det ser lite fint ut här hemmai alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar