torsdag 13 september 2012

Dina

Här försöker man vara en duktig tjej genom att skriva här i bloggen för att vänner och bekanta ska hålla ordning på mig. Så igår skrev jag ihop något fint vad dagen inneburit, laddade upp en bild dagen till ära, och trycker på publicera! Den laddar, den laddar, den laddar, jag somnar, 7 timmar går, den laddar fortfarande!!! Och när den väl slutat ladda FÖRSVANN inlägget! Jag blir så deppig. Men skam den som ger sig! Idag ger vi det ett försök till! Dina-försäkringar har varit här idag, haft lite möte, fikat lite, åkt 4spann, fikat lite till, gått runt på gården, och avslutat med fika! Nu på kvällen har jag skrittat ett par, lämnat av vagnen hos Mats och Wiveca och sen gått hem med hästarna... Fixade klart med stall och hästar, och nu är det middag! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar