tisdag 18 september 2012

En dag i härslöv.

Idag bytte jag från hästar till barn (igen) och hjälpte Carolin med alla barnen ute i härslöv! Ordinarie personal var på utbildning och kvar stod Carro med 15 barn! Men jag som van dagis praktikant kom dit och hjälpte henne! Ska dit ett par timmar på fredag också! Hej pengar!!!

I fredags fyllde Wiveca år, då var vi där på kalas hela familjen.
I Lördags var det körtävling i flyinge och vi åkte dit med lite unghästar och "lekte" lite som axel uttryckte sig, när alla tävlat klart! Ingen tävling för oss alltså! Körde lite inne på dressyrplanen och körde genom koner... Tyckte hästarna skötte sig fint!
På kvällen när vi lekt klart på flyinge körde axel med hästarna till Kristianstad men jag körde till Billeberga! Där väntade kräftskiva med släkten!
I söndags begav jag mig tillbaka till Kristianstad igen, och har varit där fram till igår.

Nu blir det en kopp te, en chokladbulle, en filt och tv. En myskväll med familjen! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar