fredag 28 september 2012

En oplanerad dag.

Mamma och pappa har kört till Stockholm, och kvar blev jag med 2,5 hund! För att dagen inte skulle bli alldeles för lång framför tvn skickade jag ett sms till pernilla om hon hade tid för en fika i stan. Sen skickade Therese och frågade om vi skulle äta lunch på basilika. Så det blev först lunch med henne och barnen, och sen en träff med pernilla efter det. Har även hunnit med att fixa till kaninerna, byta hage på ponnysarna och laga den andra hagen där linorna blåst av! Nu sitter jag i soffan framför tvn, med en skällande hund utanför fönstret, rätt så nöjd med min dag faktiskt! Det blir en lugn fredag resten av kvällen... Tror jag. Lite bus på apoteket BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar