tisdag 4 september 2012

Underbart är kort.

Den ena säger att han har blivit mindre, och den andra säger att han har blivit tjock. Det är inte lätt att heta Sune i den här familjen! Men jag tror att Sune trivs bra med sin promenadslimpa figur :)

Igår var Therese och barnen på besök. Vi tog en tur till center syd och fixade ett par saker, sen var vi hemma hos mamma och pappa och tog det lugnt! Idag har också varit en lugn dag. Har knappt gjort något alls faktiskt... Men ikväll ska jag träffa Emelie i Malmö där vi ska äta och kolla på bio! Vi ska se magice Mike! Efter det kör jag till sövde och sover där. Var visst någon som ringde och frågade i fall jag hade kommit ihåg att vattna blommorna... Så ett besök dit skadar nog inte.

Imorgon är det Carolin och Mattias tur att kolla på bio. Maggie fick tyvärr inte följa med, utan hon får stanna hemma med mig som sällskap i stället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar