onsdag 5 september 2012

- jag har ju Sune för fan...

... Det räcker väl?! Han lever säkert 10 år till!
Herre Gud! Vad är det jag har gett mig in på?! Kontaktannonsen är namnet och nu har även jag fått min tid i rutan för att visa vem jag är! Och för er som undrar, så finns dusch!
5 minuter i tv, 5 timmars inspelning, med mycket fel sägningar och skratt. Och lite av allt detta visades alltså i tv igår.
Nu väntar det ett X antal mail som man ska gå igenom och kolla om där finns några intressanta. Jag vet vad jag ska göra i helgen i alla fall ;)

Just nu sitter jag hemma hos Carolin och mattias och passar Maggie, då dem är i stan och kollar på bio! Vi kollade igenom några mail, åt sushi, badade Maggie, och nu har dem gått, och jag precis lagt Maggan!
Får väl bli kontaktannonsen på tv nu klockan 7 för att se vad det mer är för konstigt folk med...

3 kommentarer: