söndag 5 december 2010

Hej mitt vinterland.

Varför all denna snö!?
Jag kan inte minnas sist jag såg så mycket snö faktiskt. Bilar, traktorer, snöplöjare och lastbilar ligger i vägkanterna till höger och vänster. Det är ju inte riktigt klokt. Jag gillar snö, det är fint. Men så länge det inte blåser och är snöstorm, så får det gärna finnas för mig.

Jobbar på Bollerup i helgen. Inget kul när det väl börjar blåsa här inte. Men Fredag och Lördag har det varit fint väder. I alla fall så att man har kunnat ha hästarna ute dem timmarna dem ska vara ute. Skönt. Men idag får vi hoppas att metereologerna ljuger!!! Dem har lovat snöoväder, men det är ABSOLUT inget jag vill att det ska vara... BORRING!!! Eftersom att jag dessutom kör från Kristianstad så känns det sådär motiverande att inte få komma hem. Jag vill hem!


Heja Jay och Minnah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar