fredag 18 mars 2011

Ett småkrypsliv!

Insekter eller inte. Jag och Sune trivs bra med livet i alla fall :)

Semester är ordet! jaccuzi, 3,5 hästar, stort hus, hemma själva! Livet leker!
Jag har funderat lite på det här med adoptering!! Får man lov att adoptera vuxna människor!? För i så fall tänkte jag ge Anny och Gustav förslaget att ev adoptera mig och Sune! Jag hade kunnat stanna här for ever! Vi trivs!

Idag blir det jobb på Bollerup om en pytte liten stund. Sedn var det tänkt att åka på Hingstvisning på Flyinge ikväll, men eftersom att alla verkar lika förvirrade och verkligen har trott att det var idag så gjorde jag en extra koll på hemsidan, och upptäckte att det är NÄSTA helg! Så nästa helg it is. Då beger sig, jag, Johanna Fridolf med umgänge till Flyinge :) Vi får alltså vänta en vecka till helt enkelt.

Ikväll efter Bollerup blir det lungt och skönt i stället. Sätta fyr i brasan, kolla på en bra film, och ta ett bad i bubbelbadet kanske! Kan det bli bättre!? Nja, kanske lite bättra väder, men annars är allt bra som det är!

Dax att packa ihop sig och bege sig mot skolan snart. Man kan ju inte bara sitta hemmao ch ha det bra och slappa. Lite får man ju jobba... Jobbar imorgon och Söndag också. Sen blir det en hel veckas ledighet!

Loppan och pissmyran fortsätter sitt småkrypsliv på Österlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar