lördag 5 mars 2011

Hit och dit och fram och tillbaka!

Kristianstad, Önnestad, Flyinge, Helsingborg, Kristianstad.. Många mil blir det!

Vilken Fredag det blev på jobbet igår! Muffins till fika och glädje skutt i stallgången, kunde knappast bli bättre. Effektiva var vi också :).

Idag tar jag mig en tur till Åhus om bara några minuter för att åter igen ställa upp som modell åt Amanda. Jag ska till Kreativa Karolina i Åhus och bli klipp :). Det känns bra, denna gången känner jag mig lite mer förbered på vad som kommer att hända.
Senare under dagen ska jag till Kungsborg och fixa stallet där, släppte bara ut hästarna i morse. Sen ikväll bär det av mot Höör till Alexandra för att fira hennes födelsedag som var den 1 Mars.

Imorgon blir det Flyinge igen :), och lika så på Måndag. Sen får vi se vad som händer resten av veckan. Jag är på Kungsborg fram till nästa söndag i alla fall!

Sune, sune, sune!!
Vad skulle jag har gjort utan denna underbara skapelse!? Förmodligen fått behålla min lunch som han åt upp i veckan!!
Hade för första gången fått för mig att jag skulle prova att dricka en NaturDiet till lunch och hostade på mig 25 kronor för en sån, chokladsmak blev det dagen till äran. Men för en liten stund så lämnade jag Sune lös i bilen (DUMT), och när jag kom tillbaka så fanns det ingen NaturDiet kvar!! Nix, det mesta låg i Sunes mage, och det andra låg i hållarna för där man ska ha muggar mellan fram sätena. Jag var inte så nöjd just då! Det hela resulterade i att jag funderade ut en annons att sätta ut!

"Billig hund söker nytt hem! Endast 25 kronor. Vid snabb affär, bortskänkes!"

... Men eftersom att han heter Sune och faktiskt råkar vara denna underbara skapelse, och min alldeles egen hund, så räknade jag till tio, och glömde bort det här med annonsen. Så nu ligger han här vid mina fötter helt oförstående, och tyckte förmodligen att det var toppen att få en helt egen naturdiet med choklad smak till lunch för hans del!!

Dax att borsta tänderna och sen bege sig till Åhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar