onsdag 14 december 2011

14 December.

Om 10 dagar är det Julafton! Det visste ni säkert redan, men för mig känns det väldigt mycket mer långt ifrån. Lucia igår, och inte en ända känsla om att det faktiskt var lucia fanns det inom mig! Nu är det dax för julstämmningen att ta fart, och gärna lite snö får titta fram. För det är vad ju är för mig. Pga den inte så höga julstämmningen så är julklappslistan fortfarane lång, och inte är än struket. suck...

För er som inte redan vet det, så har det hänt igen!! Christine har lyckats köra i sönder sin bil.... igen! Fast denna gången var det inte mitt fel! Jag kom på en huvudled, han kom från höger, och körde rakt in i min sida. Ingen kom till skada, förutom min stackars bil! Förbannat, och dyrt. Någon som vill köpa bil och körkort!? Ett + är om du är runt 20, har mörkt hår och liknar mig...

I helgen har jag varit och hälsat på Annika i Båstad. Tvättat vita ben, gjort i ordning hästar, mockat, matat kor, mm, mm. Fredag, Lördag var jag där och höll henne sällskap. Resten av helgen och veckan har jag varit i Kristianstad... Men nu är jag och Sune åter i Billeberga igen.

Imorgon står det vaccinering på Sunes schema.. Får väl se om han överlever denna gången också, blev ju lite problematiskt sist. Men Sune alias Stålmannen kommer förmodligen överleva allt och alla, trots allt! Precis som min bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar